2011. június 25., szombat

Tree of Heaven

Végül a Tree of Heaven mellett döntöttem.


A történet
Hana egy fiatal lány aki korán elvesztette édesapját. Mikor anyja visszatér Japánba, vele jön újdonsült koreai férje és annak fia, Yoon Suh. Yoon Suh 10. születésnapján elvesztette édesanyját, és azután magába fordult. Hana hiába próbál barátkozni vele, az figyelembe sem veszi. Mikor a szülök nászútra mennek, Hana anyja a volt férje húgára hagyja a gyerekeket és a fogadót. De az álszent nagynéni és lánya, Maya az elhunyt báty hagyatékát Maya főiskolázása költené. Yoon Suh végre 20. szülinapján megnyílik húgának és elkezd beszélni. Eközben Hana kezd félni, hogy beleszeret bátyjába, ezért Fujiwara Ryuért elhagyja. Ez pedig csak tetőzi Maya féltékenységét, és úgy dönt még jobban megkeseríti Hana életét.


Felirat
02
03
04
 05 
 06 
07
08

Avi
Episode 01
Episode 02
Episode 03
Episode 04
Episode 05
Episode 06
Episode 07
Episode 08
Episode 09
Episode 10 (Final)



12 megjegyzés:

  1. Köszi szépen, hogy ezt kezted el fordítani. Lassan már egy éve várok a folytatásra, és pont a napokban kezdtem azon gondolkodni, hogy letörlöm. Szóval részemről nagyon köszi a második részt, sok sikert a további fordításokhoz.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen, és köszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia (Sziasztok)Köszönöm szépen hogy,fordítsátok,a Koreai sorozatok a kedvenceim,és persze köszönöm a részeket.A továbbiakban pedig sok sikert örömet kitartást kívánok.üdv eli

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszi a harmadik részt szuper vagy! Jó nyaralást neked. :)

    VálaszTörlés
  5. köszi mindkettőtöknek, ma haza értem, ezért holnap neki állok a fordításnak :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszi a negyedik részt. Szuper gyorsan dolgozol. Annyira tetszik a sori, hogy nem tudtam ellenállni, ezért letöltöttem az összes részt és belenézegettem. De azért, hogy értem azt amit mondanak mégis jobb. :) Köszi nagyon még egyszer.

    VálaszTörlés
  7. örülök neki, hogy neked is tetszik és szívesen :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik ez a történet! Köszönöm szépen, hogy fordítod, mert egyébként csak a képeket tudom nézegetni. De így sokkal jobb! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi az ötödik részt. még mindig hiper gyors vagy. ;)

    VálaszTörlés